Mina dental floss

نخ دندان مینا

دانلود کاتالوگ نخ دندان مینا

Mina dental floss

نخ دندان مینا

دانلود کاتالوگ نخ دندان مینا

نخ دندان مینا


نخ دندان مینا ، نخ چند رشته ای یا تک رشته ای از جنس نایلون است که برای از بین بردن پلاک ها و جرم های بین دندانی مکمل مسواک به شمار می رود


وقتی الیاف نخ خوب نباشد ، در تماس مداوم با لثه ها آسیب های جدی را بوجود خواهد آورد بنابراین انتخاب نخ دندان مناسب اولویتی مهم درحفظ سلامتی دهان و دندان و لثه ها به شمار می رود.

یکی از محصولات عرضه شده توسط شرکت توصعه و پخش بارگام بانژ نخ دندان مینا می باشد که به نرمی و راحتی بین دندان ها میلغزد.
نخ دندان مینا در ۵ رایحه توت فرنگی ، نعنا ، میوه ای ، اکالیپتوس(مناسب افراد با دندان های حساس) ، دارچین (مناسب افراد سیگاری) و در انواع  ضخیم ، نازک (برای دندانهایی با فاصله ای کمتر از حد معمول) و فوق نازک (برای لثه های حساس) با بهترین مواد اولیه در بالاترین کیفیت ساخته و تولید شده است

فروش این محصول در بارگام بانژ متوقف شده است. محصول جایگزین انتخاب کنید.

دندان شامل ۵ سطح است که مسواک با داشتن دسترسی به سه سطح دندانی نمی تواند بصورت کامل دندان ها را از آلودگی و جرم  و پلاک تمیز کند بنابراین نخ دندان که مکملی برای مسواک است ، با از بین بردن مواد غذایی که بین دندان ها گیر افتاده اند پاکسازی دندان ها را کامل میکند.

همچنین نخ دندان با از بین بردن جرم و پلاک های بین دندانی و خط لثه ، به حفظ سلامت لثه و جلوگیری از خونریزی آن و پیشگیری از پوسیدگی بین دندانی کمک می کند.

در صورت عدم استفاده از نخ دندان ۳۵% از دندانها تمیز نشده و با تشکیل جرم و پلاک به مرور زمان پوسیدگی های دندانی و التهابات لثه را به دنبال خواهد داشت که این عفونت و التهاب به مرور باعث عقب رفتن لثه شده و در صورت عدم درمان به موقع، موجب لق شدن و از دست رفتن دندان ها می شود.

ولی اگر پلاک بین دندان ها رفع شود به هنگام مسواک زدن فلوراید بیشتری در دهان پخش شده و دندانها با دریافت فلوراید بیشتر سالمتر می مانند.

مبارزه با بیماری ها

استفاده از نخ دندان علاوه بر جلوگیری از پلاک دندانی خطر ابتلا به بیماری های تنفسی را کاهش داده و در کنترل دیابت و پیشگیری از خطرحملات قلبی موثر است.

حاوی موم طببعی زنبور

استفاده از نخ 4 لایه پلی آمید 6 و نیز موم طبیعی زنبور عسل برای حفظ قوام نخ از مشخصه های مهم نخ دندان میناست که اینگونه با حذف پلاک های دندان علاوه بر درخشندگی ، حس زیبایی ، تمیزی و تازگی بیشتری را در دهان خود احساس خواهید نمود.

پیشگیری از بوی بد دهان

هنگامی که غذا بین دندان ها گیر می کند ، به آرامی شروع به خراب کردن دندان ها کرده و در صورتی که این ذرات به شیوه درست از دهان خارج نشوند موجب تولید باکتری و بوی بد در دهان میشود که استفاده از نخ دندان علاوه بر خارج نمودن ذرات غذا و جرم ها از بوی بد دهان نیز پیشگیری میکند.

مقابله با ریزه خواری

جالب است بدانید استفاده از نخ دندان و مسواک میل به خوردن تنقلات پرچرب را کاهش داده و با ریزه خواری نیز مقابله می کند در نتیجه در کاهش وزن هم موثر عمل میکند.